Ofte stillede spørgsmål

Her har vi samlet svarene på de mest almindelige spørgsmål, så du hurtigt kan finde den information, du har brug for. Skulle du ikke finde det, du søger, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice

Hvor lang tid er leveringen?

Vi har altid gratis fragt på ordrer over 999 kr.

Når din pakke er blevet sendt af sted, kan du forvente at modtage den inden for 2-4 dage. Vi arbejder hårdt for at sikre, at dine varer når frem så hurtigt som muligt. Dog beder vi om din forståelse, hvis der skulle opstå forsinkelser, som ligger uden for vores kontrol.

Enkelte modeller og størrelser har længere leveringstid. Det skyldes, at vi ikke har varen på vores fysiske lager, og derfor først skal have varen hjem fra vores samarbejdspartnere. Vi har samarbejdspartnere over hele kloden, hvorfor leveringstiden varierer alt efter om dine nye sneakers skal hentes hjem fra Europa eller USA.

Alle bestillinger sendes med GLS & DAO. Enten til valgfri pakkeshop eller levering i hjemmet.

Hvorfor har jeg ikke modtaget en ordrebekræftelse?

Hvis du ikke har modtaget din ordrebekræftelse, er det en god idé at tjekke din spam-mappe. Skulle den heller ikke være der, kan det være et tegn på, at din ordre ikke er blevet registreret korrekt.

I så fald er du meget velkommen til at kontakte os på SoleSyncRS@gmail.com, så vi kan hjælpe med at bekræfte din ordre.

Hvordan returnerer jeg?

For at gøre brug af din returret skal du inden for 14 dage informere os om, at du ønsker at annullere dit køb. Dette skal gøres via e-mail til SoleSyncRS@gmail.com. Når vi har modtaget din meddelelse, sender vi dig et label, så du nemt kan returnere produktet til os

Hvad koster det at returnere en pakke?

Returnering af en pakke koster dig som kunde både fragtomkostningerne samt et håndteringsgebyr på 25 kr.

Kan jeg lave en reklamation?

Ja. Er der noget som mangler ved din ordre, skal du kontakte os via SoleSyncRS@gmail.com.